Pogoji poslovanja

1. člen

Storitve ponudnika Tomaž Ornik s.p.  obsegajo vse storitve in izdelke, ki se tržijo pod to blagovno znamko.

Ponudnik storitev je podjetje Tomaž Ornik s.p., Prvomajska ulica 32, 2204 Miklavž na Dravskem polju, z davčno številko 23894084 (v nadaljevanju ponudnik).

Naročnik storitev ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je preko spletnih strani ali kakšne drug pisni ali ustni način naročila storitve oz. izdelke ponudnika (v nadaljevanju naročnik).

Uporabnik storitev podjetja Tomaž Ornik s.p. je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja storitve oz. izdelke ponudnika (v nadaljevanju uporabnik).

Stranka ponudnika je vsak Naročnik ali Uporabnik storitev ali izdelkov ponudnika (v nadaljevanju stranka).

Splošni pogoji poslovanja in uporabe storitev in izdelkov so zavezujoči za vse stranke in ponudnika storitev. Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev ali izdelkov preko spletnih strani ponudnika naravo pogodbe, sklenjene med ponudnikom in naročnikom. Če ponudnik in naročnik skleneta pogodbo v pisni obliki, imajo določila pisne pogodbe prednost pred določili Splošnih pogojev. Za vsa določila, ki niso urejena s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu ter Zakona o varstvu potrošnikov.

Z uporabo našega spletnega mesta se strinjate z vsemi določbami Splošnih pogojev, ki sledijo v nadaljevanju.

  1. Ko vstopite na našo spletno stran, ravnajte kot dober uporabnik in upoštevajte enostavna in logična pravila, zapisana v Splošnih pogojih. 
  2. Spletno stran upravlja družba Iteca, Tomaž Ornik s.p. (v nadaljevanju ponudnik).
  3. Ponudnik spoštuje avtorske pravice, spoštujte jih tudi uporabniki. Lastniki avtorskih pravic za programsko kodo, oglasne vsebine in tudi članke ter fotografije so znani, nadaljnja uporaba teh gradiv brez njihovega dovoljenja pa ni mogoča. 
  4. Uporabniki spletno mesto ponudnika uporabljajte na način, kot je predvideno – torej za branje novic, pregledovanje slik, iskanje informacij. Skrbno varujte vaše dostopne podatke do portala. Pazite, da dostopa do vašega računa in gesla ne bo imela nepooblaščena oseba, saj za morebitno škodo odgovarjate sami. 
  5. Komentarji in druge vsebine, ki nam jih posredujete, so vaša avtorska last in tudi vaša odgovornost. Ponudnik lahko v primeru kršitev pravil ali zakonodaje ustrezno ukrepa, da zaščiti javni in svoj interes. 
  6. Če obiskujete naše spletno mesto, to še ne pomeni, da imamo do vas kakšno pogodbeno obveznost. Če obstaja v teh Splošnih pogojih kakšna napaka, poiščemo najbližjo zakonsko ustrezno rešitev. Če se ne moremo sporazumeti, naj o tem odloča sodišče v Mariboru. 
  7. Splošni pogoji se lahko brez vašega soglasja spremenijo, vedno jih najdete objavljene na isti povezavi.

Vsebine, ki jih prebirate na portalu so izključno informativne narave in jih v nobenem primeru ni dopustno interpretirati kot nasvet ali navodila za ravnanje. V primeru kakršnihkoli težav z zdravjem, počutjem ali stanjem oziroma v primeru kakršnikoli dvomov ali pomislekov pri seznanjanju z informativnimi vsebinami portala predlagamo, da se nemudoma posvetujete s strokovnjakom.

Ponudnik in naročnik spore rešujeta sporazumno. V nasprotnem primeru spore rešuje stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med ponudnikov in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež ponudnika.

Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

1. Strinjanje s splošnimi pogoji

Ko obiščete spletno mesto v lasti ponudnika, potrjujete, da ste v celoti seznanjeni s temi Splošnimi pogoji in da jih sprejemate in boste pri uporabi spletnega mesta v lasti ponudnika in njegovih podstrani, upoštevali vsa določila teh Splošnih pogojev.

2. Podatki o upravljalcu spletne strani

Elektronski medij izdaja družba Iteca, Tomaž Ornik s.p.. Namen portala je predvsem pridobivanje povratnih povezav. Časovni interval delovanja je 24 ur na dan, z rednim osveževanjem vsebin. Vsebino razširjamo preko svetovnega spleta v slovenskem, angleškem ali hrvaškem jeziku.

3. Avtorske pravice

Lastnik komercialnih avtorskih pravic nad vso dokumentacijo, programsko opremo ter vsem ostalim tekstovnim in slikovnim materialom na spletnem portalu je Iteca, Tomaž Ornik s.p.. – to pa ne velja za tiste vsebine, ki jih v sistem vnesejo zunanji uporabniki (bralci in ponudniki vsebine), ali za vsebine, ki jih za namen objave družbi Iteca, Tomaž Ornik s.p., posredujejo poslovni partnerji (oglasi, napovedi dogodkov, seo članki …).

Vsi dokumenti, programska oprema, ves tekstovni in slikovni material, ki ga je mogoče prenesti s strežnika, so zaščiteno avtorsko delo ponudnika, razen, če ni s pogodbami ali zakoni določeno, ali navedeno drugače. Prejemnik vsebin oziroma uporabnik je obvezan ravnati kot dober gospodar. Uporaba dokumentacije, programske opreme, tekstovnega ali slikovnega materiala s spletnega portala za kakršen koli namen, ki bi škodoval interesom ponudnika, je prepovedana.

Uporaba tekstovnega ali slikovnega gradiva, kopiranje, distribuiranje, prikazovanje ali licenciranje v komercialne namene programske opreme ali dokumentacije s spletnega mesta kjerkoli drugje, razen na spletnem mestu na katerem se nahajate, pa brez izrecnega pisnega dovoljenja ponudnika, ni dovoljena.

Vse fotografije so prenešene iz spletnega mesta freepik.com razen tistih, ki jih pošljejo naročniki. Vsak naročnik poskrbi, da so fotografije licencirane in da jih lahko objavimo na našem spletnem mestu.

Če uporabnik nepooblaščeno objavi avtorsko gradivo, do katerega ima materialne pravice ponudnik, je dolžan za objavo plačati odškodnino po veljavnem ceniku družbe.

Vse zaščitene blagovne znamke, patenti, rešitve in druge vsebine ponudnika, ki so omenjene ali prikazane na spletni strani ponudnika, ostajajo v lasti ponudnika ali njegovih pogodbenih partnerjev, uporabnik pa z obiskom spletne strani ponudnika ne pridobi nikakršne licenčne ali druge pravice do izkoriščanja teh zaščitenih blagovnih znamk, avtorskih pravic, patentov, rešitev in drugih vsebin.

Vsebina spletne strani je avtorsko delo in ima ponudnik lastniške pravice nad njimi. Prepovedano je vsakršno kopiranje ali distribucija brez dovoljenja ponudnika. 

Naročnik in izvajalec sta dolžna se vzdržati kakršnega koli posredovanja kakršnih koli informacij, ki se nanašajo na naročnika ali izvajalca ali na z njima povezane osebe, če to ni v naprej odobreno s strani odgovornih oseb oziroma, če za to ni izrecnega pooblastila.

Strinjate se, da podjetje Tomaž Ornik s.p. koristi tretje osebe pri zagotavljanju strojne in programske opreme, omrežja, prostora na diskih in s tem povezane tehnologije, potrebne za izvajanje storitev oz. izdelkov.

Ni dovoljeno nalagati, objavljati, gostiti ali prenašati škodljive e-pošte ali nezaželenih sporočil na spletno stran ponudnika oz. njegovega elektronskega naslova. Prav tako ni dovoljeno prenašati črvov, virusov ali kakršne koli destruktivne kode v aplikacije oz. storitve ponudnika.

4. Uredniška odgovornost

Komentarji in drugi prispevki zunanjih avtorjev izražajo njihova osebna stališča in ne nujno tudi mnenja uredništva in niso nujno v skladu z uredniško politiko. Za vsebino komentarjev na družbenih omrežjih ne odgovarjamo.

Izvajalec ne prevzema nobene odgovornosti za vsebino poslanih sporočil. Odgovornost v celoti prevzema naročnik. Sporočila so trajno arhivirana v arhivu na spletni strani.

5. Odgovornost uporabnika

Uporabnik se z obiskom spletnega mesta ponudnika zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal le na zakonit način in na način, kot je to predvideval ponudnik, ter da do podatkov, sistema ali storitev, ki jih zagotavlja družba ne bo dostopal na način, ki ga družba ne predvideva ali spodbuja. Odgovorni ste za vse aktivnosti, opravljene z uporabo vašega uporabniškega računa, in za to, da so te aktivnosti zakonite, zato je priporočljivo, da na javnih računalnikih ne shranjujete svojega uporabniškega imena ali gesla. Ob vsakršni nepooblaščeni uporabi ali utemeljenem sumu, da je do tovrstnega dostopa prišlo, morate o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Ponudnik ni odgovoren za kakršno koli izgubo ali škodo, do katere lahko pride zaradi nepooblaščene uporabe vašega računa ali gesla.

6. Oglasi, članki in druge vsebine, ki jih posredujejo uporabniki

Uporabnik ohrani avtorske pravice nad komentarji in vsebinami, ki jih posreduje v sistem, kot to predvideva ponudnik, uporabnik odgovarja za zakonitost teh vsebin in se strinja s prikazom vsebin na spletnem mestu.

Ponudnik si pridržuje pravico do pregleda, zavrnitve objave, urejanja, popravka  ali izbrisa neprimerne vsebine, ki ni v skladu z določili teh Splošnih pogojev ali veljavne zakonodaje Republike Slovenije.

Ponudnik si pridržuje pravico, da ne bo objavil vsebine in da lahko po objavi prekliče njihovo elektronsko sled, če ugotovi, da:

  • se z njimi kršijo aktualni predpisi in zakoni v Sloveniji,
  • vsebujejo žaljive izjave ali klevete,
  • reklamirajo izdelke, katerih oglaševanje je po zakonu prepovedano,
  • spodbujajo kakršno koli nestrpnost,
  • spodbujajo dejanja, ki škodujejo zdravju in varnosti ljudi ali komu drugemu,
  • objavljajo zavajajočo vsebino,
  • so v nasprotju s poslovno politiko, veljavno zakonodajo, oglaševalskim kodeksom in jezikovnimi ter tehničnimi normativi.

Uporabnik bo za namen oglaševanja izdelkov, storitev ali komercialnih spletnih strani kontaktiral službo za trženje oglasnega prostora in se ravnal po njihovih navodilih.

Naročnik se strinja, da ponudnik za namene svojega poslovanja zbira in obdeluje njegove osebne podatke. Ponudnik Naročniku zagotavlja nemoten dostop do njegovih podatkov in urejanje le-teh prek uporabniških strani.

7. Cene in plačila

Objava in posredovanje oglasnih sporočil se plačuje po veljavnem ceniku. Naročnik plača objavljanje in distribucijo sporočil za javnost (seo člankov, dogodkov, obvestil…) za obdobje 12 mesecev na podlagi poslanega naročila. Naročnik lahko naroči in plača tudi samo posamezno objavo in distribucijo sporočila za javnost. Naročnik se ob oddaji naročila s priloženo izjavo zaveže, da bo spoštoval splošne pogoje objavljanja sporočil za javnost, ki so navedeni na spletni strani . Objava nepromocijskih besedil je brezplačna in se objavlja po presoji uredništva. Ponudnik lahko cenik kadarkoli spremeni.

Vse cene na spletnih straneh so v evrih (€) in vsebujejo zakonsko predpisan davek na dodano vrednost, razen v primerih, ko je določeno drugače. V kolikor določena specifična storitev oz. izdelek ni navedena na spletnih straneh ponudnika, jo lahko naročnik dobi po pisnem zahtevku naročnika.

  • Cene, prikazane na spletnem naslovu ponudnika se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
  • Cene zavezujejo od trenutka, ko ponudnik pošlje stranki E-sporočilo glede potrditve naročila.
  • Pri poslovanju s potrošniki velja, da cene, ki so navedene v ceniku ponudnika, vključujejo DDV.
  • ponudnik bo stranki pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden bo ponudba za stranko postala zavezujoča, podala končno ceno, v katero bo vključen DDV.
  • Če končne cene zaradi narave blaga ali storitve ne bo mogoče izračunati vnaprej, bo ponudnik stranko seznanil z načinom izračuna končne cene.
  • V primeru sklepanja pogodbe za nedoločen čas, bo končna cena, ki jo bo ponudnik podala stranki vsebovala skupne stroške za posamezno obračunsko obdobje.
  • Cene so zavezujoče od trenutka, ko ponudnik pošlje stranki e-sporočilo glede potrditve naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.
  • Pogodba med ponudnikom in stranko se po uspešni oddaji naročila in njeni potrditvi shrani elektronsko ter se shrani na strežniku ponudnika. Stranki je pogodba dostopna na pisno zahtevo.

Cenik storitev oz. izdelka je vedno objavljena na spletnih straneh Ponudnika in se lahko za prihodnje obračunsko obdobje spremeni brez predhodnega obvestila. Za datum spremembe se šteje datum objave na spletnih straneh. Ponudnik ne bo odgovoren naročniku niti katerikoli tretji osebi za popravke, spremembe cen ali opustitev storitev ali izdelkov.

Naročnik se obvezuje, da bo ponudniku plačeval storitve ali izdelke v dogovorjenem roku oz najkasneje do datuma zapadlosti računa na tekoči račun ponudnika.

Za naročilo storitev oz. izdelkov velja kakršno koli naročilo, ki jo naročnik posreduje ponudniku v pisni, ustni ali elektronski obliki. V primeru, da naročnik ne zahteva povratnega sporočila o ceni storitve, se smatra, da je seznanjen s tekočim cenikom storitev oz. izdelkov.

8. Omejitev odgovornosti in odpoved pogodbe

Vse vsebine in storitve, dostopne na spletni strani ponudnika, so na voljo v takšni obliki in na način, kot je možno razbrati ob času dostopanja do spletne strani. Vsebine so na voljo takšne, »kot so«. Ponudnik, kot upravitelj spletne strani ne jamči za zanesljivost, ustreznost, točnost, pravočasnost in razpoložljivost informacij, spletne strani, izdelkov in storitev, oglaševanih na spletni strani ponudnika.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli – posredno, neposredno, posledično – škodo (osebno, čustveno, premoženjsko ali kakršnokoli drugo škodo…), ki izhaja ali je kakorkoli povezana ali izhajajoča iz uporabe ali delovanja spletne strani ponudnika, najsi bo to škoda zaradi zmanjšane storilnosti, uporabnosti, okvare podatkov ali izpad poslovnih prihodkov.

Ponudnik se trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani ponudnika. Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo ponudnik naročnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga. Ponudnik si prizadeva zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Ponudnik si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si ponudnik pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo ponudnik nemudoma obvestila naročnika o tehničnih težavah ter posredoval navodila glede nadaljnjih postopkov. Naročnik mora pred obiskom spletne strani ponudnika na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.

Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost naročnika, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo naročnik o morebitnem odstopu od pogodbe s strani ponudnika nemudoma obveščen.

Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika. Kot bistvena zmota šteje zmota v bistvenih lastnostih blaga in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za bistvene, ponudnik pa v primeru vednosti ne bi sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne zmote v ceni.

Za odpoved pogodbe med pogodbenima strankama velja 3 mesečni odpovedni rok. Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki prekineta pogodbo, če katerakoli stran grobo krši določila te pogodbe.

Naročnik se obvezuje, da bo do dneva prekinitve pogodbe poravnal vse obveznosti iz naslova pogodbe. 

9. Varovanje podatkov in tehnična podpora

Ponudnik in naročnik se obvezujeta, kot poslovno tajnost varovati vse podatke, do katerih bosta prišla pri svojem poslovnem sodelovanju, ves čas sodelovanja, in da bosta vse pridobljene podatke iz naslova sodelovanja varovala vsaj še dve (2) leti po prenehanju veljavnosti pogodbenega razmerja.

Naročnik z opravljenim naročilom storitev oz. izdelkov dovoli ponudniku pošiljanje informacij, obvestil in anketnih vprašalnikov, ki so neposredno povezani s storitvami ponudnika, na e-pošto naročnika oz. na njegov mobilni aparat, za nedoločen čas. Naročnik lahko s pisno željo zavrne prejemanje teh obvestil.

Strankam je ob delavnikih med 9.00 in 15.00 uro na voljo tehnična podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte info@kulkul.si.

Ponudnik je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnika ali poslani na info@kulkul.si iz kontaktne e-pošte naročnika, ki jo je navedel ob naročilu storitev (v nadaljevanju E-pošta naročnika).

10. Pravica do odstopa od pogodbe in stvarna napaka

Naročnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga Družbi sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Blago se mora vrniti v neodprti, nepoškodovani embalaži. V primeru, da se ugotovi, da je bil paket odprt, vračilo ni mogoče.

Odstop od pogodbe naročnik sporoči na e-naslov ponudnika info@kulkul.si ali na drug način, ki ga omogočajo ostali kontaktni podatki ponudnika, oziroma s pomočjo obrazca v prilogi k teh splošnih pogojih poslovanja. Voljo za odstop od pogodbe mora potrošnik navesti jasno in nedvoumno. Če se potrošnik odloči za uporabo izpolnitve obrazca za odstop, ponudnik naročniku po elektronski pošti nemudoma pošlje potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago bodisi vrne, bodisi pošlje na naslov ponudnika. Naročnik mora najkasneje v 14 dneh po obvestitvi ponudnika o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Naročnik odgovarja samo za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če naročnik odstopi od pogodbe mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je naročnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če naročnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Naročniku se vrne kupnina v vrednosti izdelkov, plačana poštnina se v tem primeru ne vrača. Stroške za vračilo blaga nosi naročnik.

Naročnik skupaj z izjavo o odstopu navede svoje osebne podatke (osebno ime in kontaktne podatke). Ponudnik vrne kupnino brez stroškov dostavenajkasneje v 31 dneh po prejetju obvestila o odstopu, vendar lahko ponudnik vračilo zadrži do prejetja vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je dejansko poslal blago v neodprti in nepoškodovani embalaži.

Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga in strošek pošiljanja naročenega blaga.

V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se naročniku v primeru odstopa od pogodbe vrne popust v obliki nove promocijske kode.

Naročnik nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora naročnik ponudniku v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek  pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi naročnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora ponudnik v roku 8 dni podati naročniku pisen odgovor. Garancija na stvarne napake je 24 mesecev.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo naročnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj (Obrazec o stvarni napaki) Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

11. Postopek oddaje naročila in prevzem blaga

V razdelku “trgovina” na spletni strani lahko naročnik s klikom izbere možnost “Dodaj v košarico”. Sistem nato izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico željenega blaga. Ko sistem zabeleži dodani izdelek v košarici, lahko naročnik s klikom na ustrezen gumb izbere bodisi vrnitev na ponudbo trgovine bodisi nadaljuje s postopkom naročila.

Po potrditvi nakupovalne košarice z izbranimi izdelki in storitvami sistem preusmeri naročnika na obrazec s podatki kupca oziroma naročnika. Za izvršitev naročila mora naročnik pravilno izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico. Sistem omogoča naročniku, da se podatki iz obrazca shranijo v uporabnikovem profilu za bodoča naročila

Naročnik lahko izbira med navedenimi plačilnimi metodami na spletni strani naročnika.

V primeru, da je naročnik imetnik promocijske kode ali kupona ponudnika, jo lahko uporabi in navede v ustreznem polju pri oddaji naročila.

Naročnik ne more navesti, da želi prevzeti predmet naročila na poslovnem naslovu ponudnika saj ponudnik ne omogoča lastnega prevzema na naslovu podjetja.

Pred oddajo naročila lahko naročnik preveri in po potrebi popravi vse vnesene podatke v zvezi z naročilom, ki mu jih sistem izpiše po uspešni potrditvi vseh predhodnih faz postopka. Naročnik naročilo potrdi s klikom na gumb “Kupite sedaj”, s tem pa se zaveže k izpolnitvi pogodbe in potrdi, da je zavezan k plačilu. V primeru, da je naročilo uspešno oddano, sistem izpiše številko naročila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika ter poslana na elektronski naslov naročnika. Naročnik pa lahko pridobi dodatno kopijo z zahtevo po elektronski pošti poslani na naslov: info@kulkul.si.

Po uspešni oddaji naročila naročnik prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o prejetju in potrditvi naročila.

Registrirani uporabnik lahko dostopa do podatkov o vsebini pogodbe in statusu naročila v svojem uporabniškem profilu kadarkoli.

V namen preveritve navedenih uporabnikovih podatkov in točnosti naročila lahko ponudnik kontaktira naročnika na njegovo na e-naslov info@kulkul.si.

Postopek oddaje naročila se za pravne osebe razlikuje zgolj v obvezni navedbi imena pravne osebe in številke za DDV

Predmet pogodbe je treba izpolniti v kraju, ki je dogovorjen v pogodbi oziroma ponudbi. Če kraj izpolnitve ni določen v pogodbi ali ponudbi, se ponudnik in stranka lahko o tem naknadno dogovorita.

Naročnik je dolžen prevzeti predmet pogodbe najkasneje v roku 7 dni po prejemu pisnega poziva ponudnika, skladno s prejšnjimi točkami glede kraja dobave/izpolnitve.

V primeru dostave blaga preko partnerskih dostavnih služb je naročnik dolžen opraviti prevzem blaga v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe.

12. Izstavljanje računov in promocijske kode

Ponudnik pošlje naročniku račun za naročeno blago v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov, ki ga stranka navede ob registraciji na spletni strani ponudnika, oziroma ponudnik stranki račun priloži naročenim izdelkom ob dostavi v fizični obliki na papirnatem listu A4 formata.

Dolžnost naročnika je, da pred izvedbo naročila pregleda vse podatke in specifikacije naročila, s pomočjo sredstev pregledovanja in popravljanja, ki jih omogoča sistem spletne trgovine. Kasneje podani ugovori glede nepravilnosti izdanih računov niso upoštevni.

Naročnik je dolžan reklamirati račun v roku največ 8-ih dni od prejema.

Promocijska koda (kupon) naročniku omogoča številne ugodnosti pri nakupovanju v okviru spletne trgovine (manjša darila ob nakupu, popusti, ipd.). Promocijska koda se lahko nahaja v raznih oglasih, e-poštnih sporočilih podjetja in na drugih medijskih nosilcih.

Uporabljivost promocijske kode je časovno omejena; koda se lahko uporabi zgolj znotraj časovnega obdobja, določenega za posamezno kodo.

Naročnik lahko kodo navede in potrdi v polju za promocijske kode v postopku oddaje naročila. Ko je koda uspešno potrjena, se iz nje izvirajoča vrednost popusta (v primeru, da promocijska koda omogoča popust) avtomatično odšteje od vrednosti naročila, uporabnik pa mora doplačati razliko do celotne vrednosti naročila.

V okviru enega postopka oddaje naročila je lahko uporabljena zgolj ena promocijska koda naenkrat.

13. Končne določbe

Brez strinjanja in sprejetja teh Splošnih pogojev registracija uporabnika na spletnem mestu ponudnika ni možna ali dovoljena. Vse pravice, ki niso izrecno podeljene uporabniku s temi Splošnimi pogoji, so pridržane. Z strinjanjem s temi Splošnimi pogoji in iz uporabe spletnega mesta ponudnika ne izhaja nikakršno poslovno družabništvo med uporabnikom spletnega mesta in ponudnikom.

Naročnik odgovarja za tajnost, zaščito in uporabo dostopnih gesel ter uporabniških imen za dostop do spletne strani naročnika. 

Naročnik se strinja, da bo periodično obiskoval spletne strani ponudnika in bo tako seznanjen z morebitnimi spremembami.

Vse storitve in izdelke ponudnika uporabljate na svojo lastno odgovornost.

V primeru kakršnegakoli dejanja naročnika ali uporabnika, ki je v nasprotju z veljavno slovensko ali mednarodno zakonodajo ali v primeru grobega kršenja Splošnih pogojev, ima ponudnik pravico uporabniku takoj, brez predhodnega obvestila, prekiniti dobavo storitev oz. izdelkov, ne glede na dejansko poslovno škodo, ki bi jo naročnik s tem posegom lahko utrpel.

Če katerega koli določila iz teh Splošnih pogojev ni mogoče izvršiti ali je nezakonito, ga smiselno nadomesti zakonsko veljavno in izvršljivo določilo oziroma predpis, ki najbolj ustreza namenu izvirnega določila. V primeru sporov se uporabnik in ponudnik, zavezujeta, da bosta skušala spor najprej rešiti sporazumno. Za reševanje sporov v zvezi z avtorskimi pravicami in sporov, izhajajočih iz neupoštevanja določil teh Splošnih pogojev je pristojno okrožno sodišče v Mariboru.

14. Spreminjanje Splošnih pogojev in garancija

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja in posodabljanja pogojev, določil in opomb, pod katerimi omogoča uporabo spletnega mesta. Vsakokratna zadnja različica Splošnih pogojev bo objavljena na spletnem mestu ponudnika. Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe določil Splošnih pogojev kadarkoli in brez predhodnega obvestila Strankam, za zagotavljanje skladnosti z veljavno zakonodajo ter internimi poslovnimi akti. Za datum spremembe se šteje objava na straneh kulkul.si. Če v 15 dneh po objavi sprememb Stranka ne ugovarja, se smatra, da se s spremembami strinja.

Ponudnik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se bo uporabljal v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancijska odgovornost ponudnika ne velja za poškodbe na blagu ali zaradi napačnega ravnanja oziroma uporabe izdelka na način, ki se ne sklada z običajno uporabo blaga.

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.

Garancijska odgovornost ponudnika je izključena, če je izdelek servisirala, popravljala ali kakorkoli drugače vanj posegala nepooblaščena oseba ali če je bil izdelek neredno vzdrževan. Garancijska odgovornost se nanaša samo na izdelek, ki je naveden na garancijskem listu.

Naročnik je dolžan blago, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo po zaključku obravnave prevzeti. Naročnik prevzame blago na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru odpreme blaga v obravnavo po pošti pa mu bo blago vrnjeno na naslov za dostavo.

Naročnik pošlje kupcu obvestilo o vrnitvi blaga iz obravnave ter ga pozove k prevzemu.

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo vozička in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so strogo potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?